:D

Har vart en full späckad vecka hitills :P
Måndag så jobbade jag på Boken i Kode och sen hem till pappa :)
Tisdag- jobba, tatuering, shopping, fika och gå i stan :D
Onsdag- jobba och musik quiz :)
Torsdag -  jobba, hämta ut tabletter, middag och quiz på Krogen Krogen med Andrea <3
Fredag då ska jag bara ta det lugnt om jag inte får något att fira för då ;) haha
Lördag kör vi hårt på krogen krogen eftersom det är sista kvällen då :P

Har inte haft en lugn stund känns det som men det brukar jag vara van vid :P
Jag är en stress människa, jag hatar att sitta still och typ kolla film eller tv. Haha springer i benen på mig då och rör på mig hela tiden för känns som om jag inte har tid att ligga där och slappa :P

Imorgon vet jag inte om det blir jobb än men jag hoppas detta :)
Hoppas även jag får ett roligt samtal imorgon !

Nu ska jag snart kila iväg och hämta mina tabletter :)
på måndag börjar det, och ska även springa förbi sportlife och se vad ett tränings kort kostar nu förtiden :P
Ska bli smal och vältränad nu så jag slipper ha så ont i min kropp när jag jobbar :)

Nu måste jag skynda mig så jag hinner allt, känner mig jätte stressad haha !
Kommer vinna quizen ikväll !

Min snygga vän Andrea <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0