Bränd... :o

Idag satt jag i solen Efter tandläkaren fram till kl 4, tyckte inte jag fått någon färg så jag gick ner och sola solarium med haha lite dumt!
Bränt mig i ansiktet så ser ut som en tomat men blir säkert bättre imorgon :)

Har en hemlig grej på g men inget märkvärdigt utan bara en sak jag känner att jag vill göra och kommer bli lycklig av :) vad säger jag inte men går det bra så hoppar jag i taket av glädje :p

Imorgon måste jag få jobb för börjar tröttna på att gå hemma även om det är kanon väder men vill verkligen jobba !
Hoppas även dom ringer från andra jobbet och jag får gå på intervju men det såg ljust ut så kanske ringer dom hihi jag vill verkligen ha det jobbet :)!

Nu ska jag kolla klart på grey's anatomy och sen big brother :)

Med tiden kanske allt blir bra och jag kommer lägga hela min själ på att det ska bli bra :)

Bild från förut när jag satt på balkongen :) sleten bild men bjuder ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0