Blickar.. ;)

Nu lämnar jag allt bakom mig och skiter i allt och blickar bara framåt och inte bakåt ! :)
Man måste ibland lämna det man älskar bakom sig för att man ska må bra, även om
jag aldrig kommer glömma ! :)

Haha va så kul förut när jag kolla på ett par skor jag kollat på ett tag och ska byta flik
från fb till skorna igen då ser jag att det står Forget Your Boyfriend haha trodde någon skoja med mig asså :P
gick in och kolla då va det skorna som hette så, asså jag måste ju bara ha dom :P

Har även kollat efter en boomblaster hur länge som helst men inte riktigt vart nöjd eller inte gillat modellen,
men idag hitta jag den. Jag är helt kär i den och den är så söööt och såå rooosa hihi !!

Nu dunkar man melodifestival låtar och bara chillar :) ska ut med lilla syster sen och ta en massa bilder på mig och henne, ska bli riktigt kul !



Jag bara ÄLSKAR sourz !! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0