Allt har ett slut....

Jag tänkte berätta lite om hur jag träffa Tim och varför det vart som det vart och blivit som det blivit !

Allt börja den 2 september 2011 då jag va med mitt tjej gäng på kryssningen, det var andra kvällen och vi hade en massa problem med våran hytt. En kille kom och hjälpte oss som bodde några hyttar ifrån och försökte allt :) vi va mycket tacksamma och han va ju så go, denna killen heter Krister men kallas modekrister :) Han va där med sina vänner och festa och hade kul... synd bara att han fastna med oss haha :P Jag va på sugit humör och va allmänt arg. Vi gick till taxfreen och skulle kolla om det fanns någon sourz äpple då jag ÄLSKAR den ! Vi försökte förklara vilken det va på engelska men haha vi va ju inte så bra på det :P Tillslut fatta dom iaf och jag fick absolut sista flaskan :D Snacka om att jag var glad. Vi gick tillbaka till hytten och där va lite folk, kommer inte ihåg riktigt vilka. Vi sitter i hytten och dricker lite och efter en stund kommer en SÖÖÖT kille in i hytten, det första jag tänkte va han SKA jag ha hihi. Vet inte hur men på något sätt helt plötsligt så sitter han bredvid mig :P Vi börja hålla på lite smått och hade allmänt skoj bara :) Lite pinsamt att jag inte visste va han hette då men det stod Nilsson på hans arm så smidig som jag är så säger jag "han heter nilsson i efternamn iaf" haha när Jessica fråga mig om jag visste vad han hette :P

image description
Första bilden på oss från båten :)

Natten kom och vi skulle sova, han sov bredvid mig och bara höll om mig, kan inget annat än säga att han var sååå söt ^^. Vi låg och tjöta fram till morgonen med resten av människorna i hytten eller rättare sagt Kister och Tim tjöta och vi andra skratta :P När morgonen kom så våga jag knappt prata med han :P haha pinsam stund va det men när han skulle gå pussa han mig hejdå och gick. När jag och tjejerna satte oss på bussen kunde jag inte sluta tänka på hur söt han va... Och jag gick in på fb och sökte upp han inne på kristers sida :P

Vi kom hem och vi satt och tjöta hemma om denna resan men mamma va inte så intresserad, på kvällen accepterar Tim mig på fb och vi börja tjöta.. Dagarna gick och vi prata många timmar om dagen på fb, kunde inte slita mig från datan och när jag jobba ville jag bara hem och skriva med han. Kände en konstig känsla visste inte vad det var men jag trodde jag hade blivit lite små kär i denna Tim. Vi prata allt mer och smsade hade vi börjat göra, en dag fråga han om vi kunde prata i telefon hihi jag blev så nervös och kunde knappt stå på benen. Vi pratade ett tag och allt var kanon... Vi börja även prata om att han skulle komma ner och hälsa på mig och efter ett tag va det bestämt :) jag va så glad men så nervös.

Den dagen då han skulle komma ner va jag så nervös, men jag gjorde mig i ordning och gick till tåget för att ta det in till stan för att möta han. På tåget in bubbla magen och den pirra som aldrig förr. Vi möttes upp på tågstationen och gick till tåget som skulle ta oss hem trodde jag haha tills jag kom på att vi satt på helt fel tåg och fick springa av och springa till rätt tåg :P lite pinsamt sådär när han kommer ner tänk om vi hade åkte med det tåget haha fy vad pinsamt ! 

Vi kom hem och skulle kolla på film, vi satte på någon men va bara jag som kolla haha för Ebba min minsta syster klicka direkt med Tim och dom spela wf medans jag kolla film haha :P Tycker det va bra att dom klicka så fort men inte att dom lämna mig utan för :P Vi hitta på lite saker dom dagarna han va nere och så :) Jätte mysig vecka måste jag säga :)

När han åkte hem kändes allt tomt och jag va ledsen att han skulle åka, men den 8 oktober blev världens finaste kille min ! och jag va så glad och lycklig ! :)

Allt var perfekt när vi va med varandra och man sakna varandra som tusan när vi va ifrån varandra.. Mina kompisar fråga ofta vem han va och jag kunde inget annat än le stort och säga att jag tror jag hittat min prins och berätta lite vem han var och hur vi träffats, alla mina kompisar såg hur det lyste om mig och dom såg hur lycklig jag var.

Efter ett tag ifrån varandra va det dax att träffas igen och jag skulle hem till honom, jag kan säga att denna gången pirra det tusen gånger mer i magen på mig eftersom jag skulle träffa hans familj. Hans mamma hämtade oss på thumba station och det va ganska pinsamt men gick hyffsat bra :P När vi kom hem till honom så va det nästan som jag tänkt mig att det skulle vara, förutom hans rum då hihi det va så en färgigt trodde det skulle vara massa färger eftersom killen älskar färger för man blir så glad av det haha :)

Vi tog det lugnt för det mesta och gick på bio med hans lillebror :) hans familj är jätte mysig och dom har lite humor ! Träffa hans kompisar och dom va trevliga :) Vi kolla mycket film och åt en massa godis ! Hade också en grymt mysig dejt på en kina restaurang det va så mysigt och kunde inte bli bättre !
När det va dags att åka hem va ju man inte gladaste människan för att man skulle lämna sin prins :/ men vi skulle ju ses snart igen så man fick tänka på det ! :)

Sen va det ju dags för kryssningen igen, och min prins och hans kompisar skulle möta oss på terminalen :) Jag kände knappt igen honom för han hade rakat håret :P allt börja bra och vi hade trevligt men jag gjorde en dum sak som jag ångrar till max och det va att jag pussa en killkompis, jag vet att jag aldrig skulle göra något sånt men jag hade tydligen gjort det och mådde piss när jag fick reda på det ! Vi prata och löste det andra natten och jag va helt förkrossad att jag gjort en sån sak. Så den kryssningen va inte det bästa. Jag fick iaf åka med han hem efter kryssningen och vi hade en mysig dag och kväll hemma. Han laga mat åt mig och vi hade faktiskt kul ihop ! Dagen efter gick vi på horse show på kvällen och det va så mysigt ! På måndagen åkte vi hem till mig eftersom jag fyllde 20 på tisdagen och ville vakna hemma :)

När vi kom hem till mig hade vi en mysig kväll hemma och gick och la oss tidigt så vi kunde hitta på roliga saker på min födelsedag :) När jag vakna sjung dom för mig och jag hade min prins bredvis mig, dagen kunde inte börjat bättre :) Tim somna om efter det och jag gick upp och gjode pannkakor till prinsen så han kunde få en go frukost :) Fick ett jätte fint armband av Tim i födelsedags present :)! Vi gjorde inte så mycket den dagen utan kolla film och sen åkte vi och åt på restaurang, min dag kunde inte blivit bättre !

image description
Bild från min födelsedags fest :)!

Vi hade kul och bara myste i veckan :) På lördagen hade jag min fest och hade så kul förutom att jag drack ganska så mycket så jag inte minns hela kvällen, men jag tackar dom som gjorde min dag ! På söndagen skulle Tim åka hem så vi körde honom till Landvetter, jag gick med in för att säga hejdå när jag vände mig om och skulle gå ut kom tårarna då jag redan sakna honom !

Jag satt hemma och funderade en dag och så klart saknade min prins ! Och tänkte att jag skulle kanske ta och åka till Kiruna ! Jag ringde Tim och frågade om det var okej och det var det så vi började kolla resor och Tim hitta en resa för 2000 kr så sprang ner till min älskade far och fråga om jag inte kunde få detta av honom i julklapp :) Självklart fick jag detta så sprang tillbaka till mitt rum och boka med en gång ! :D Då började jag längta, jag skulle till Kiruna och vara där i två veckor med min prins och sen skulle han med mig hem en vecka :D

Dagen kom då jag skulle åka och jag va sjukt nervös, för jag är jätte flyg rädd! Jag drack lite granna när jag väntade på Arlanda för nästa flyg haha inte så smart men jag lugnade mig ganska snabbt när jag satte mig i planet ! När jag va framme så mötte Tim mig och vi gick till bilen för att åka till Svappavaara :) Haha jag kände mig jätte dum för jag va lite på lyset men inte så farligt och jag hade glömt min nyckel till resväskan hemma haha klantigt !

Väl där uppe, asså ni som inte vart där borde åka upp dit för det är så fint och mysigt där ! Vi fick låna hans mosters lägenhet och vi hade jätte mysigt :) Tim jobbade förmiddag första veckan så jag hade inte så mycket att göra på morgonen men jag sov mest om jag inte gick en promenad till affären eller runt byn :) Bästa veckan kan jag säga. Vi lekte i snön en dag och han sprang mot mig och välte mig i snön så det var krig haha skratta ganska mycket när vi kom in och va helt blöta haha :P Vi myste oss ner i soffan och kollade film och bara njöt :)

image description
Bild från när vi myser :)

Nyår kom och allt va bara mys på morgonen, åt lite frukost och bara hade mysigt.
På eftermiddagen gick vi ner till Tims mormor för att äta en god middag med familjen :) Senare gick vi till någon lokal hans kompis hade hyrt och det va trevligt fram till vissa insidenter som hände och jag kände mig inte bekväm ! Så vi åkte upp till lägenheten och skulle sova men blev lite bråk oså tyvärr.... Men dagen efter löste det sig och vi bara unna oss själv den kvällen och myste rejält.

image description

Andra veckan jobbade Tim eftermiddag så jag hade inte så värst kul på dagarna och jag saknade Tim ganska mycket. Vissa dagar va roliga då jag umgicks med Malin en dag och vi va på julbord, jätte mysigt! En annan dag va vi i Kiruna och shoppa lite :P Jag blev helt kär i ett par täckbyxor som Malin visa mig. Riktigt go tjej det där ! :) Sen skulle vi på dans en dag och jag blev bjuden på för fest till Tims vän Jocke, helt underbar kille haha så rolig va han ! :) Tim kom och hämta oss och vi åkte till dansen :) vi hade as kul, efter ett tag va det dags att åka hem och vi bråkade då ännu en gång, men löste sig dagen efter och ville inte skiljas som ovänner ! Han är ju trots allt mitt allt :) Jag är en ganska konstig människa när jag dricker då jag ofta får sne fylla och mitt förflutna kommer ikapp mig, så det funkar inte alltid så bra.

Vi hade mysiga dagar i Kiruna men dagen kom då vi skulle åka tillbaka till mitt kära Göteborg :P Hade ju saknat mamma som attans när jag var bort och såklart mina andra i familjen :) Vi va tidiga på flygplatsen så vi myste och bara prata :) hehe Tim va inte så glad eftersom det hade snöat även i Göteborg :P När vi kom hem så åkte vi med och hämtade Ebba ifrån stallet, hon hade nog saknat mig ganska mycket för hon kom springandes när hon såg mig :) ! Gullegris !

När vi äntligen var hemma satte vi oss och kolla film så vi hade jätte mysigt :) Hade en jätte mysig vecka med bio, mys :) sista kvällen gick vi ut och det började bra men åter igen där så bråka vi med löste det ganska fort och jag ångra mig att jag inte va med på noterna riktigt. Efter den gången så har jag inte druckit alls mycket för jag skäms.

Dagen efter så skulle mitt hjärta åka hem igen och jag åker ifrån han åter igen med tårar i ögonen ! jag saknade han så fort jag lämnat han och glömmer inte dom goa pussarna jag fick när vi lämnade varandra ! :) Jag saknade han så mycket och va så jobbigt att vara ifrån han !

Åkte därför upp till han igen vecka fem :) Vi hade mysiga dagar i soffan och jag va med när han gjorde sin första sittning på tatueringen, såg jätte ont ut :P !
Vi gick ut en dag med hans kompis Tisse och träffade lite folk ute på en liten pub :) Jag va ju tvungen att vara dum här med och dricker sprit, jag tål inte det :( jag hade tydligen vart arg på Tim men sen lika glad igen ingen aning varför jag va arg på han. Vi bråkade på morgonen men efter ett tag löste det sig och jag berätta hur illa jag mådde bara för det ! Jag hatar att bråka med han !
Vi hade en super mysig kväll med film och en massa massa godis :P

Jag åkte hem dagen där på och va jätte ledsen att behöva lämna han :/ Vi satt på Arlanda och hade lite mys :)
Jag kan inte beskriva med ord hur det känns att lämna sin kärlek efter ett tag och veta att man ses igen efter 2 veckor ungefär. Men vad gör man inte för kärleken :).

Vi börja små tjafsa lite då och då men löste sig alltid till slut. Men tyvärr så har jag haft jätte jobbigt i vissa förhållanden så det inte det enklaste att lita på folk och jag är gärna sån som vill ha bekräftelser om att människan veckligen älskar mig och ibland kan jag säga på fel sätt eller uppfattas på fel sätt och vill aldrig såra någon verkligen aldrig. Det gick bara mer och mer utför hela tiden och kändes som om han hade tröttnat, jag sa en dum sak i telefon och där rök min sista chans :( Jag trodde det inte var sant att det verkligen va slut emellan oss !

Det värsta är att jag verkligen inte vill detta för jag vill verkligen visa att jag litar på han och att jag kan sluta med mina små bråk. Men tyvärr är det så oftast i början av förhållande är det ganska mycket bråk för man inte känner varandra helt ! Jag mår sämst för vill verkligen ha tillbaka denna underbara kille som min! :/
Men tyvärr så har alla sagor ett slut och detta var tydligen vårat slut :( !

Men dessa månader har vart dom absolut bästa månaderna i mitt liv och skulle aldrig vilja byta ut dom mot något ! Jag har aldrig älskat någon såhär mycket i hela mitt liv, han va verkligen en dröm som gick i uppfyllelse ! :) Jag va dum att inte fatta vad jag verkligen hade, skulle göra allt för att få tillbaka denna killen i mitt liv ! Han är det allra bästa som hänt i mitt liv och jag är så tacksam att jag fick en dröm att gå i uppfyllelse och allt han gjort för mig ! Bästa månaderna tog tyvärr slut men jag hoppas att någon gång att han vill ha tillbaka mig så jag kan få den bästa i mitt liv igen :)

Emma Ruthagen kommer alltid älska sin Tim Nilsson!

image description
image description

Du är perfekt för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0