15 mars

Inget jobb idag heller jag börjar tröttna rejält på detta !
Imorgon ska jag göra prov på ett nytt jobb så får se om det blir bättre !

Ringde mitt jobb och frågade men dom sa att det fanns tyvärr inget !
Men ofta det inte finns på en hel veckan!!

Idag ska jag sola sen ska jag kolla vad mina underbara vänner ska göra !
Och ska även kolla ännu mer jobb idag såg att det hade kommit ut några till så ska kolla va det är för något :)

Är så mycket som går i tankarna nu när man inte får jobb och jag blir stressad för ingenting! :/ lite segt men jag vill ju jobba inte sitta inne hela dagarna och kolla jobb utan jag vill ut och jobba och få pengar ! :)

Nu ska jag snart fixa mig för att gå och sola sen kanske det blir en långpromenad men får se på det eftersom vädret är skit :p

Ha en go dag ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0