Operationen.

Operera ju mig i morse, vaken!
Det gick bättre än förväntat.
När jag kom dit fick jag lugnande medel och typ 6 olika tabletter. När jag sen tog bort min båge började det lugnande sätta igång och jag va lite vinglig påväg tillbaka till den salen jag skulle opereras på. Dom bedöva med lokalbedövning och kan säga att tårarna spruta när jag tog dom, fyfan vilken smärta!
Efter det kände jag ingenting, dom skrapa ben, borra hål, la in benet vid skruven och sen sydde igen såret.
Kändes bra direkt efter men när jag väl vänta på att sätta tillbaka bågen börja det verka på ena sidan. Fyfan !

Jag och mamma åkte och handlade välling och naturdiet saker som jag kan äta. Va lite vingling och kände mig lullig.
Kom hem åt en naturdiet och somna med en gång och vakna nu så har sovit i 5 timmar, jätteskönt!

Nu ska jag äta något och försöka vila igen.
Kommer se hemsk ut imorgon!
Bild direkt efter, med bedövning i hela ansiktet!


Kommentarer
Postat av: Julia

HEJ SÖTNOS!
Jag är med i final på en tävling och jag vill gärna vinna, så om du är BÄST så klickar du här: http://megamajken.devote.se/blogs/20473062/finalisterna.htm

Och skriver en kommentar att du röstar på bild 4, du gör min dag om du gör detta! KRAMAR! :)

2012-06-26 @ 12:44:30
URL: http://swagfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0