Ny rutin ;)

Nu ska det bli ändring på min vardag!
Sluta dricka och börja träna som fan! Ska bli vältränad igen och snygg i kroppen för såhär kan man inte se ut :o känner mig fet, äcklig och vågar knappt kolla mig själv i spegeln :/!

Vill börja rida igen men så ska kolla lite foderhäst kanske och simma ska jag med börja med ;) nu är det andra rutiner! Äta nyttigt träna och sluta dricka, varför sabba kroppen med alkohol när man kan vara snygg i kroppen. Klart man kan göra undantag någon gång men kommer lägga all fokus på träning nu :)

Kommer börja i veckan och sätta press tills jag är i den målvikten jag vill :) inga bantnings piller utan bara nyttig mat och hård träning!

Om exakt en vecka ska jag operera mig, sätta in mina skruvar och lägga in konstgjort ben i munnen :) tänk när det läkt och får ta bort tandställningen ;) då kommer min kropp vara i den vikten jag vill så kommer känna mig snygg då ! Haha

Nu ska jag mysa ner i soffan för imorgon blir det jobb igen och sen kanske träffa mammi :-*

Jag saknar ridningen så sjukt mycket !
Kolla denna fina hästen, vill haaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0