NERVÖS!!!

Ligger i sängen och försöker sova men går sådär. Har sökt lite på internet om att sätta in skruvar :/ !
Jag är så nervös att jag spyr, gråtit lite för jag är så nervös. Att ligga stilla och gapa i 2 timmar vaken när dom pillar i min mun kommer vara läskigt och jobbigt.
Det flesta jag läst om som gjort detta säger att det är precis som ett vanligt tandläkarbesök, men jag känner inte dom som ska vara och pilla i min mun. Hur ska jag kunna lita på dom :/
Usch hur kan man vara såhär nervös!
Kommer allvarligt talat gråta som fasiken imorgon.
Jag har haft jätte tandläkar skräck i hela mitt liv, men när jag börja med mim tandställning och gick där i Mölndal så släppte det. Men min skräck för nålar kommer aldrig släppa tror jag. Och nu ska dom sätta en massa sprutor i munnen på mig, borra in stora skruvar och sen även lägga in konstgjort ben. Vet inte riktigt hur dom gör det men får väl reda på det imorgon.
Kl står på kvart i sex så måste försöka sova hur nervös jag än är!

Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0