Kärleek!

Min nya jacka kom idag :D!
Tyvärr så måste jag skicka tillbaka den eftersom jag tog en storlek för stor -.-
så måste man göra en ny beställning.
Jaja den kommer tillbaka i veckan iaf :D så sjukt snygg !
Tycker alla kör på skin jacka så jag kör på jeans jacka denna sommaren :D


Har alltid velat ha ett par rosa byxor, och så kom dom på posten idag med jackan. Dom passar as bra så blev så sjukt nööjd ! :D Över lycklig, haha hoppar och skuttar här hemma :)


Kääärlek till min byxor !



Imorgon är ju den dagen jag inte ville skulle komma :(
Min operation är då, kommer ju bli jättefint efter men kommer bli en jäkla vecka.
Som tur va kom ju jackan och byxorna och gjorde mig på bättre humör :)
Så jäkla nervös för imorgon :'(
Har haft mardrömmar varje dag om det i en veckan nu :(
Haha försöker även vänja mig att le och skratta med mina tänder, haha det går sådär !

Nu ska jag promenera ner till kungälv i mina underbara jeans ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Grymt snygga!!:) Fusk nåt jag måste ha!! Asåå så SNYGGA!!! Du kommer bli så snygg (fast det är du ju redan) =)

2012-06-19 @ 20:36:01
URL: http://ponnybruuudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0