Iddiii

Fel människa vann bb ! Tycker inte Hanna gjort så mycket som Annica gjort utan bara vart en lipsill!

Just nu ligger jag i soffan och ska snart krypa till sängs, är så irriterad och förbannad.
Skiter i dig just nu och kommer nog göra det fram över med för det du gjorde mot mig är det värsta man kan göra. Hatar människor som går bakom ryggen på mig och säger en massa saker så min familj blir orolig.
Jag tycker om att festa men jag är inte en jävla alkolist. Om jag är det så är nog hela Sverige det!
Åååh dessa människor går mig verkligen på nerverna, behöver fan komma iväg och försöka hitta mig själv.

Jag är inte den personen som är arg och ledsen varje dag, har alltid varit den som är glad och sprallig men inte längre. Vet inte vad jag ska ta mig till men känner mig helt nere.
Jag vet att jag kommer komma tillbaka och bli den goa, glada och spralliga tjejen jag alltid vart, men det kommer ta ett tag för har mycket inom mig nu som måste ut.

Jag kan inte älska en annan människa fören jag älskar mig själv och det är det sista jag gör just nu.

Besviken på att folk går bakom ryggen på mig, dom är inte värda ett piss i mina ögon !
Natti natti bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0