...

Yees nu är man hemma från jobb!
Jag va ganska snabb idag så blev klar tidigare :)
Nu ska jag platt mitt hår som jag inte gjort på hur länge som helst och sen kanske ta sig ett glas vin.
Idag blir det nog after work med daddy och sen hem o kolla film :)

Denna helgen måste bli lugn för har typ inga pengar och måste verkligen spara om jag vill göra något kul efter sommaren :)

19 dagar kvar till operation och 22 dagar kvar till midsommar, ska jag inte kunna gå ut på midsommar :O?
Fyfan om det inte läggs lite iaf med svullnad, det blå/gula kan jag sminka över!
Denna förbannade midsommar ska bli bra haha kan jag någon gång på en bra midsommar ? :P

Stod i duschen igår och kom på att jag är trött på min hårfärg så kanske får bli någon nu nästa månad :P Vilken färg säger jag inte ! haha men byta måste jag göra nu, så trött på hårfärger!

Ne nu ska jag fixa mig, städa och sen blir det ner till kungälv :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-06-01 @ 14:23:07
Postat av: Anonym

Dra lite ljusa slingor nu när det är sommar :)

2012-06-01 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0