Dagen.

Jobbade ju som sagt förut, skönt !
Sen va jag hemma en sväng innan mamma ringde och fråga om jag vill följa med och äta donken och självklart ville jag det ! Efter det körde jag och mamma ut Ebba till stallet, och vi åkte och kolla i affärer efter något till maxemillian :)
Hitta en massa fint, blev ju så kär i allt men tyvärr dåligt med pengar och han är så liten en så han kan inte ha allt :p så blev en sak iaf, hoppas han kommer gilla den!
Hade jag haft mer pengar hade jag nog köpt hela affären ^^ älskar bebis kläder!

Nu ska jag chilla hemma, jag är helt slut i kroppen och seg i huvudet :/ mamma tycker jag ska åka till läkaren och kolla blodprover på mig för jag är så trött.

Hoppas på att min gulliga lilla Elina kommer hit och kollar film typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0