4 juni

Ligger och kollar lite OC nu.
Jobbat idag och inte gjort så mycket mer :p
Imorgon blir det jobb, sen lunch med Emelie och sen ska vi gå milen i fontin i rask takt så jag kan bränna lite fett :p

Läste lite om melanotan 2 förut, många säger att det är farligt.
Hade ju vart något att testa eftersom man bli brun och jag älskar att vara brun! Aptit minskning och vem vill inte äta lite mindre om dagarna :p och det bästa är ökad sexlust och fysisk sexuell upphetsning :p verkar inte vara så farligt :p

Vill bli brun brun och ännu mer brun :)!!
Hihi måste bara tänka på att smörja in mig :p annars tappar jag ju ändå all färg :)

Nu ska jag gå en kvällspromenad och sen sova för är döds trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0