Tröttis

Ligger i soffan och håller på att somna, hållt igång efter jobbet pga att jag inte ska somna.
I helgen kanske jag ska hjälpa till på medeltidsdagarna här i kungälv :) så himla mysigt där, om jag inte ska hjälpa till ska jag ändå dit och kolla lite :)
 
Emelie kanske ska komma hit en sväng efter hon vart hos sin pappa och Nadja försöker jag få att lyfta sin lilla söta rompa och möta mig så vi kan ses men hon är så lat... haha!
Beställde hem ett par nya skor från nelly för bara 149 kr, jätte praktiska och precis vad jag behövde. Beställde även hem en klister bh så jag kan ha den under alla klänningar jag brukar gå utan bh med :) och så blev det en jumpsuit -.- va inte meningen att det skulle bli så men kunde inte hålla mig och så va den på rea ^^ ooops!
 
Om inget händer idag ska jag lägga mig snart för är ganska trött i hela kroppen och min käke ömmar :( 
Nu ska jag iaf ringa Nadja och se vad hon håller på med så kanske man kan ta en promenad i det fina vädret innan det blir säng time :) 
 
Hitta massa bilder ifrån när jag va blond, säger bara en sak ALDRIG MER IGEN !!! haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0