Pinsamt!

Haha igår va jag och Nadja ute och härja lite :) vi gick till trädgårn fast Nadja blev utsläng med en gång typ haha! Så vi gick till berså hade väldigt trevligt, och dansa typ som aldrig förr :)! Träffa massa trevliga människor också så det blev en bra kväll. När vi skulle hem fråga några om vi skulle med på efterfest haha Nadja säger att dom är fula och vi ska gå haha idag fick vi reda på vilka det va och skäms lite haha fyfan! Jag och Nadja lyckas då alltid haha! Vi skratta så mycket på vägen hem och gjorde störda saker haha! Vi hade en lugn kväll igår drack inte så mycket utan bara gick ut för att dansa :) tummen upp för helgen :)! Haha man kan inget annat än att älska Nadja, trivs jätte bra med henne i mitt sällskap och vi ha fan alltid kul ihop!<3 Nu ska jag snart sova för imorgon är det jobb igen :) blir lite film innan bara. Nu taggar vi nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0