Mys dag

Haha såg nu att ett gammat inlägg kom upp när jag logga in :p Idag har jag jobbat och sen åkte jag hem och stor handla, Nadja hängde inte riktigt med i svängarna när jag handla :p sen va det bara hem och ner till systemet direkt :) fyfan vilken hetta det var när vi gick hem ! När vi kom hem så fixa vi in allt i kylen sen drog vi hem till Nadja för att vara barnvakt åt hennes söta lille bröder :) hennes mamma skulle på Bruce så vi ställde upp idag :) dom har en sån man glider på sån med vatten på haha vi olja in oss och gled som attans, skratta så vi avled nästan haha! Vi har även solat lite idag men ville mest glida haha :) så nu sitter vi och inväntar Annika och hennes man så vi kan få gå hem och sova :) Imorgon blir det för festa hela dagen och sen en go utgång i stora staden med goa :) men nu ska vi kvälls fika och sen hoppas jag vi snart får traska hem :) haft en super dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0