Jobbet.. :)

Nästan klart med allt idag och förberett allt för imorgon :) Lite trött nu men är skönt med lunch rast nu :) fixa lite välling sen börja jobba igen :) Jobbigt att min bedövning inte släppt i min läpp än. Helt öm och känslig i hela munnen :/ Sitter och kollar lite resor, ska nog vänta till vintern och det där innan jag reser men får se. Är ju så sjukt sugen på att åka! Får prata med mina vänner och se ;) Funderar på att köpa ny tv med ! :p hittat en jag vill ha ^^ Nu ska jag fortsätta jobba och sen hoppas jag min kära vän Nadja kommer till mig så jag får höra om hennes nya jobb och hur det gått :) Jag och Nadja fular oss i tvättstugan haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0