Jobb..

Sitter på jobbet och dör av värme typ! Men ska bli skönt att sitta en stund nu :) efter jobbet blir det en massa musik och städ och lite dans emellan åt haha är det inte kul att städa får man göra det roligt ;) Nadja är hemma hos mig och chillar typ :p Igår va Hanna min granne hemma hos mig också hon lärde mig laga Thai mat i fy fasiken va gött det blev! Hon ska lära mig mer rätter så jag inte bara gör den jag lärde mig igår :p Nog om det :) idag och imorgon blir det städ dagar, torsdag blir det tvätta och fredag ska jag göra lite mumsigheter inför lördag :) ska även försöka lära mig att bränna skivor på min data haha :p är inte bäst på det men måste lära mig någon gång ;) massa att göra denna veckan, tur att jag bara jobbar till kl två varje dag :)! Hoppas även att mina saker från Nelly.com kommer hem i veckan, längtar ju som tusan! <3 Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska börja jobba igen ;) ha en bra dag! Min rätt jag gjorde igår ! Ser den inte mumsig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0