Hunnit mycket...

Vakna 6 min innan min buss gick, såg när den kom och bara sprang rätt ut i vägen framför den så jag hann :) haft fullt upp på jobbet idag på morgonen eftersom jag är ledig imorgon så kommer en annan tjej och ska jobba för mig, så gjorde färdigt typ allt idag eftersom det va första gången hon va ensam och på det stället :) så har vart dubbelt typ hela dagen, men det gick kanon! Sen kom jag hem och nu har jag städat efter svin grisen Krister haha hans lilla plats han har blir jätte grisig på något konstigt vänster haha! Så nu är hans saker undan plockade iaf! Har bara lite kvar innan jag ska in i duschen och fixa mig för att kanske dra mig på hatten :) ! Ikväll blir det sängen tidigt iaf :)! Imorgon opereras jag kl 11 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0