Humm

Idag ligger jag före på jobbet och det känns skönt! :) När jag satt på jobbet förut så stack det till lite i läppen och jag gick och kolla, haha då ser jag att jag har ett slags hål eller vad jag ska kalla det haha man ser in i benet i munnen typ :p blev helt chockad men tyckte det ändå såg fint ut. Fick ringa till tandläkaren och kolla om jag ska boka ny tid och komma in och kolla eller om jag ska låta det läka som det är, men dom skulle ringa tillbaka från avdelningen jag opererades på när dom hade tid :) Det är exakt där jag inte fått tillbaka känseln och där jag har ont så kanske detta har någonting med det att göra :) Vi får väl se vad han säger om han ringer :) Ska jobba klart det sista nu innan jag får gå hem, slutar två så är en stund kvar. Idag ska jag träffa Nadja en sväng och sen blir det nog sova tidigt. Imorgon är det fredag och som jag längtat efter denna dag! :D Bara slappa och chilla hela helgen ska jag göra :) och såklart gå ner och kolla på medeltidsdagarna, där står stall cypress med världens finaste shettisar och har ponny ridning :) Nu måste jag fortsätta jobba för börjar bli seg av att sitta, rast ? Vem behöver det liksom haha ! Ha en bra dag! Kort på mitt lilla hål i tandköttet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0