Glaaaaad

Dagen börja kaos! Skulle ta bussen till jobbet sätter mig på bussen och den gick sönder, springer till nästa buss som går en bit bort sätter mig på och pustar ut tro fan att den med går sönder så dörrarna inte går att stänga så blev att springa tillbaka till hållplatsen jag va på innan och vänta på nästa buss. Hade ju gjort klart allt på jobbet dagen innan så va inte så mycket att göra idag :/. Direkt efter jobbet drog jag till liseberg och åkte massa attraktioner och käka med pappa, hans syster och hennes familj :) jätte trevligt har jag haft! När vi skulle gå skulle pappa spela så ville att han skulle spela på Marabou och han vänder sig om med vinst, snacka om att jag blev glaaaad :D älskar ju choklad haha ! Sa igår att jag skulle sluta med choklad och godis överhuvudtaget pga att jag måste tänka på figuren men jag kunde inte säga nej när pappa fråga om jag ville ha 2 kg schweizernöt choklad. Man är ganska dum om man tackar nej till det haha tycker jag iaf ! Nu blir det hem och gosa ner sig i sängen och kolla tv med Nadja :D <3 Haft en grym dag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0