Frukost.. :)

Jag gick upp och gjorde frukost åt mig och Nadja :) Nadja fick varma mackor och smoothie till frukost och jag fick dricka välling ;) inte alls avundsjuk på hennes frukost! Diskade medans mackorna va i ugnen och plocka iordning lite :) Haha skulle ta det lugnt och inte anstränga mig alls första dagarna men jag är inte den personen som kan ta det lugnt och bara chilla utan att göra det minsta lilla :p Ringde även akut tandvården och fråga om min bedövning. Det va helt normalt och kommer försvinna sa hon jag prata med, känns otroligt skönt! Idag ska vi nog bara chilla, några kanske kommer hit och glor film men får se om jag vågar visa mig såhär ;) Nu ska vi fortsätta kolla tough love och lära oss om sliskiga killar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0