Seg

Vakna ganska sent idag, gick upp och åt lite frukost innan vi skynda oss till Coop nära innan Tim skulle jobba :)

När Tim hade lämnat av mig och skulle åka till jobbet körde han fast i en snö driva :p jag känner mig helt hjälplös men frågar om jag ska putta på bilen haha klen som jag är hjälper ju inte detta så han ber mig hoppa in i bilen och trycka ner gasen haha jag ba hum vart fasiken sitter den då :p han ba tryck ner den till vänster :p känner mig inte alls dum men har faktiskt aldrig suttit framför ratten innan :p han sket i bilen och fick springa iväg men som tur va så var ju hans moster vaken och körde han sen kom hans moster Malin och hennes kille och tog loss bilen :)
Hoppas han kom i tid iaf :)

Nu blir det fixa sig lite och sen gå på julbord med Malin :) ska bli trevligt !


Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas ni har trevligt där uppe ;)

sv :

saknar dig meraaaaaa <3

2012-01-03 @ 20:32:30
URL: http://ebbaahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0