Film mys :)

Kollar film med min käraste och mamma :) mysigt värre!
Det är så himla underbart att bara få komma hem och njuta :)

Eskil hämta oss vid tåget i ytterby förut så vi åkte med och hämta Ebba min syster :) gick in i stallet och efter en stund ser hon mig från andra stallet och kommer springandes till mig och kramar mig, tror hon saknat mig lite iaf när jag vart borta :)

Imorgon hoppas jag att det blir jobb och slutar jag inte för sent så blir det bio med syskonen och så klart mitt hjärta :) ååh vad det är underbart att ha mitt hjärta vid mig såhär länge ! Men snacka om att det kommer vara tomt när han åker hem på lördag och många tårar kommer det nog bli när han åker!

Nu ska jag kolla vidare på filmen sen sova :) nattinattii :)<3
Bild från flyget idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0