Dansen...

I torsdags va det dans :) innan dansen så var jag hos Jocke med trevliga människor :) va en riktigt rolig kväll!

Gårdagen finns inte så mycket att säga om haha för jag låg typ i sängen hela dagen och kolla många filmer :) när kärleken kom hem så åt vi kvällsmat och myste framför fullfrys :p Tim skulle sova tidigt men gick la sådär när han bara låg och skratta hela tiden :p

Idag vakna jag när Tim gick till jobbet, pussa han hejdå och somna om :) när han kommer hem ska vi åka pulka och sen bara mysa :) saknar han redan ! Hihi på måndag kommer vi hem till Göteborg :) ska bli härligt att komma hem för saknar alla där hemma :)<3
Ha en bra dag !

Min prins !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0