3 månader av lycka :)

Idag för tre månader sen blev världens underbaraste kille min :) jag är så lycklig med honom och han gör mina dagar så bra :)
Han har gett mig tre underbara månader och många fler ska det bli hoppas jag :) finns inga ord på att beskriva hur lycklig han gör mig :)

Idag blir det pulka åkning och lång promenad när han kommer hem :) på kvällen avslutar vi med gott jordgubbsvin och mys framför en film :) dagen kan inte bli bättre :)<3

Imorgon ska jag äntligen få komma hem till min underbara familj och mina underbara vänner :) och det bästa av allt är att min underbara pojkvän åker med mig :)<3

Du är bäst mitt hjärta, du är min lycka! Jag älskar dig Tim Kurt Peter Nilsson :)<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0