Svag :/

Känner mig svag i kroppen och är helt kall svettig ! Känner mig helt förvirrad och när jag mår såhär blir det andra tankar som börjar och vela med mig :(

Trodde jag skulle vara glad och må bäst men gör inte det! Mina tankar tar kål på mig och vet inte vad jag ska ta mig till :/

Så många frågor men inga svar... Åååh vad jag är trött på att känna såhär :( vill att allt ska bli som förr då jag mådde bäst och log igenom mina dagar, ler gör jag ju hela tiden för har såna underbara människor runt omkring mig men inte på samma sätt :/!

Hur ska man få veta allt man vill ha reda på och när ska allt bli perfekt igen ? Det är frågor som går i min tanke hela tiden ! ååh så förvirrad och vet inte vad jag vill längre ! Men en sak vet jag och det är att jag har världen bästa vänner :) tack för att ni finns, jag älskar er alla ! :)

Nu ska jag sova och se om allt blir bättre imorgon, jag får hoppas på detta annars vet jag inte hur min dag kommer sluta eller denna veckan :/
Natti natti alla underbara <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0