Rensar tankarna...

Min tankar snurrar i 220 och vill bara släppa allt så därför tar jag sällskap med min käre vän alkoholen idag :) ikväll blir det dricka med vänner, träffa människor och dansa som aldrig förr ;) då kanske man kommer på andra tankar iaf för just nu är jag bara Depp och inget bra när jag blir sån för då blir jag bara sur och grinig och hatar alla haha !

Jobbat idag och sen vart på systemet haha hatar att gå in där speciellt idag, i morse ringde dom och fråga om jag kunde jobba så klart kan man ju det då och springer iväg till bussen :p efter ett tag märker jag att jag glömt min bh hemma haha lite halv pinsamt sådär när busschaffören kolla på mig som om jag vore dum i huvudet haha :p jaja man kan inte alltid vara piggast i världen :) nu ska jag invänta min syster som ska lägga färg i mitt hår så man är lite fräsch till kvällen ;) ha en kanon kväll för det ska banneme jag ha ;)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0