Du <3

Åh vad du är underbar, det finns inga ord! Du är allt en tjej kan drömma om!
Och just jag är den som får vara stolt och säga att du är min pojke :)
Du är speciell och har en stor plats i mitt hjärta som ingen nånsin kommer kunna ersätta. Jag har aldrig varit så här kär och lycklig med någon !

Att beskriva min kärlek till dig är svårt, inte det att jag inte kan säga vad det är utan att hitta dom perfekta orden att beskriva. Finns ingen som kan få mig att må såhär bra, bara du :)
Du är mitt allt!

Du har den finaste insidan som någon kan ha :) och vi ska inte prata om din gulliga, söta och underbara utsida :-* hihi ! Jag älskar dig världens bästa :)!

My heart belongs to you darling !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0