tidig morgon :)

I morse vakna jag halv sju :)
låg och drog mig lite sen gick jag upp för att göra gröt till frukost,
efter det fixa jag lite här hemma sen drog mig till bussen för att åka till kungälv.
Gick upp till polis huset och satt och betala lite räkningar medans jag vänta på att få komma in :)

Efter polisen så gick jag till Sara så platta hon mitt hår och fixa lite sen kom Hanna dit och vi gick vidare till arbetsförmedlingen och skrev in oss :)

Nu har jag lagat middag till familjen så nu blir det äta middag och sen fixa lite saker för lägenheten med försäkringar och så :) och kolla lite saker jag behöver !

Så såg min morgon ut :P

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0