Simply the best!

Jag saknar dig och jag saknar oss!
Jag älskar dig lika högt då som nu och kommer göra det ett bra tag till, du va min sanna kärlek !

Jag vet inte hur du tänker eller känner och vet inte om du känner något för mig längre, men jag hoppas du någon dag kommer älska mig så som du gjorde innan.
Blir det inte så är jag ändå glad bara du är lycklig, för det är du värd!

Jag saknar allt med dig, dina blickar jag fick av dig och hur du fick mig att känna mig älskad!

Den tjejen som vinner ditt hjärta kommer blir den lyckligaste i världen för det var jag !

Du har gått vidare så dags för mig med att göra detta hur jobbigt det än är och hur lite jag vill detta så måste jag :/
Måste visa mig stark nu och ta dagarna som dom kommer.

Jag har dom finaste vännerna som står bakom mig och finns där för mig när jag mår sämst och det är jag så glad för!
Jag är så glad att mina vänner är just dom som dom är, finaste i mitt hjärta!
Jag har ju även världens finaste familj som finns för mig.
Jag älskar alla dom som finns där för mig, stort tack! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0