Mys :)

Sitter i soffan och myser :)
så underbart att bara ligga i sin pläd och njuta sista tiden hemma :P

Imorgon ska min goa vän kolla om min väska ligger på det stället där jag tror jag glömde den :)
go vän man har som gör sånt så slipper jag åka dit :)
Imorgon jobbar jag halv dag men hoppas man kan bli bokad på kvällen, annars blir det långa rundan och sen soooola :D som jag saknat det !!
Solariumet står bara där i hörnet och läskar mig, det är så sjukt för när jag är hos mamma så drömmer jag om det hela tiden och har vaknat kallsvettig för trott att någon snott solariumet men det har alltid stått kvar alla gånger :P
Nu ska jag bli bruuuuun innan kryssen :D!


kollar bb nu :)
Jag vill med ha en kille som är så gullig och vill förlova sig!
Åååh jag vill meeeeeed !!
Trodde jag skulle vara det snart men nooop :P

Nu ska jag nakenfisa mig lite till och sen sova :)
Imorgon blir det wooork :D




Sleten bild efter solning :P
Natti natti babes !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0