Migräään!

Kom nyss hem från stan :)
Blev hämtad förut av Patrik och Andrea så åkte vi och hämta Sofia och Mattias i Kungälv med :) efter det drog vi hem till Andrea för att förkröka, där va även tre av hennes killkompisar som drack :) blanda lite sourz med sprite och för dom som känner mig så ÄLSKAR jag sourz men kunde inte dricka det idag :o
Mådde så illa och hade sån huvudvärk så blev att dricka upp den lilla drinken sen vatten resten av kvällen :)
Men det va trevligt ändå :) hoppas jag mår bättre imorgon iaf.

Nu ska jag sova för mår inte alls bra och känner mig lite yr så får bli att tvätta ansiktet och sen krypa till sängs. Önska dock att en viss person va här bredvid mig :/ men men sova själv är la okej :p

Idag har jag även vart i stallet och sprang lite med nalle för han behövde röra på sig :p haha jag kan ju säga att det va dragkamp emellan oss haha ! Han är som en liten hund !
Världen sötaste prins är han ! <3

Nattinatti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0