Känslan...

Idag har jag vart ute hela dagen och bara vart med familjen och hästarna :)
Alla tjejer va jätte duktiga :)!
Kommer få ett fett blåmärke på min höft haha lilla busiga yana stegra och jag skulle dra ner henne då råka jag få hennes hov på mig :p men men sånt händer i häst sport :)!

Är jätte stolt över alla tre tjejer, dom är så duktiga och bara utvecklas hela tiden :) puss på er fina tjejer !<3

Mest stolt är jag ju över min fina lilla syster som utvecklats så mycket och är så duktig :) hon fick två fina nollor i båda klasserna och sen va hon en utanför placering, och det va hennes första tävling med jackpot :)!<3

Såg vilket datum det va idag och blev kanske lite mindre glad :/ att ett datum kan få en att känna såhär :/!

Nu ska jag kolla klart på min film sen bb :) natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0