Jobbiii :)

Igår jobba jag nästan hela dagen :p då jag inte jobba åkte jag buss :p
Jobba först på dagis vid solhaga :) sluta tidigt åkte hem åt snabbt sen fort sätta sig på bussen tillbaka till solhaga för gå bredvid på solhaga äldreboende :) så mysigt !

Haha på kvällen prata jag med Krister och Jessica i telefon, Krister fatta ingenting när jag sa att vi alla tre va i telefon haha!
Roligt va det iaf, skönt när vännerna kan få en på så bra humör :)!

Idag vakna jag som ett vrak och ville bara ligga kvar i sängen men icke det blev skynda sig till bussen för att jobba :) ikväll ska jag ta det lugnt och bara njuta ! Imorgon ska jag nog börja packa ner saker som jag har hos pappa :p eftersom nästa helg jag är hos pappa är jag på kryssning och helgen efter kryssen flyttar jag ju :p så nästa helg ska jag packa ner hos mamma :)!

13 dagar kvar till kryssen nu !
Inte så taggad men blir väl det när loreen ska spela :)!

Nu får jag fortsätta jobba :)
Är klar med allt :p bara servera lunchen sen är allt klart :)!

Ha en bra fredag den 13 alla ;)!

Saknar min trio !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0