Hel på insidan....?

Idag börja dagen kanon, men slutar mindre bra.
Mår skit just nu och tårarna bara rinner ner för mina kinder, har inte mått såhär på länge.
Trodde jag va på väg att bli stark och klara mig ur detta lindrigt, men ännu en gång är jag på botten.
Försöker hela tiden att dölja hur jag mår men just nu går det inte.

Allt är bara knas just nu och känner att jag inte pallar något mer, jag är stressad som en idiot.
Allt kommer ikapp en när man inte visar att man mår dåligt och bara lägger det bakom sig hela tiden, det kommer ikapp en när man är stressad och skit. Då går ut över alla, och det får mig att känna mig ännu sämre!

Hur ska jag få allt att sluta, tårarna bara rinner finns inget slut.
Känner lukten från han hela tiden med och går och luktar på hans tomma parfym som står här gör det inte bättre! Hur kan man må såhär?!

Känner mig stressad för jobb, känner mig stressad inför flytten, känner mig stressad inför allt. Varför kan man aldrig slappna av ?
Vaknar varje morgon och känner mig stressad, även när jag är ledig kan jag inte slappna av utan vaknar jag efter halv nio så smäller jag av, jag får panik och känns som om hela dagen försvunnit.

Ibland känner jag bara att man vill somna in och aldrig mer vakna typ, hade vart så mycket enklare då.

Jag hoppas allt blir bättre inom kort, för vet inte hur mycket mer jag klarar. Allt får mig att känna mig värdelös och allmänt äcklig för allt.

Känner ibland bara för att gå ut röka en cigg och känna att alla problem flyger iväg med röken, men tar jag den ciggen mår jag bara ännu sämre för jag ska visa att jag kan sluta röka.
Vad jag än gör så är jag aldrig tillräckligt bra.

Hel på utsidan men finns inte en hel bit inuti!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0