Grym dag!

Idag vakna man och va så seg, gick upp tio över sju och börja halv åtta :) tur att jag har mina snabba tax ben så jag va på jobbet 23 över 7 :)
Haha dom är så söta på det dagiset jag jobbat på.
Dom diggar Danny och Eric Saade haha ända dom sjunger på :P
Jag vill bli dag mamma ! Tänk va mysigt att ha en massa gulliga skrikande barn runt omkring sig hela dagarna :)
Hade lätt gjort det om någon fråga om jag kunde passa massa barn!

När jag kom hem baka jag en kladdkaka och sen åt vi lite middag när mamma och Eskil kom hem :)
Efter det satte jag mig i soffan, men där stanna jag en sekund och blev uttråkad så gick in i mitt rum skruva upp musiken till max och börja packa ner saker och kläder jag inte använder och även rensa en massa papper.
Malin kom på besök men bara en kortis och åt lite kladdkaka :)

Efter Malin hade gått så blev det fortsätta att plocka och hänga tvätt, ställde färdiga kassar och sånt i ett hörn men då såg jag att jag hade damm tussar där så blev att dra fram dammsugaren och dammsög hela undervåningen :)
När jag dansat runt med dammsugaren och så blev den en 4km powerwalk, gud va skönt det va !
Jag och Ebba ska gå den längan varje kväll :)!

Nu ska jag göra go gröt till kvällsmat och sen kolla bb :)
Efter det blir det sova ifall man får jobb imorgon :)!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0