Gal1 !

Gårdagen ja vad ska man säga haha galet va det iaf !
Jag och Nadja drog till stan för att klubba lite :p vi satte oss på berså och kände att vi går bara ut och tar en öl typ. Haha men nej så blev det inte!
Drog vidare till flygans Haga eller va det heter där Andrea jobbar så satt hon där och tog en öl så gick vi lite öl vi med :p efter det drog vi till bryggan och söp lite haha roligt va det !
Men vi valde att gå vidare till park lane också så vi gick med patrik dit :p haha efter det så minns jag inte så mycket mer :p det va att prata mycket engelska iaf :p

I morse bjöd Nadja på frukost på bk och sen åkte vi till stallet :p jag lovar att denna dagen ville jag bara spola tillbaka och göra igen haha mycket skratt igår ! Fyfan sjuk kväll igår haha !
Måste göras om !

Nu ska jag sova för ska vara i stallet kl 7 imorgon bitti :p Ebba ska ju tävla jackpot för första gången imorgon så ska bli kul att se :) har ni inget för er så kom till råda i Mölnlycke haha tror det stavas så :p

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0