Dagen

Idag har dagen vart sådär mest tråkiga saker men ändå någon bra!
Alla tråkiga saker försöker jag lägga bakom mig och blicka framåt men det går inte, och det två positiva sakerna kan drabbas av dom dåliga och även då dom blir dåliga :(

Jag ska fan inte dricka så som jag gjort nu det sista, längre! Utan efter kryssen blir det hård träning och positiva tankar så kanske det någon gång kan bli bra!

Prata med polisen idag också så nu får vi se vart detta leder, hoppas allt bara läggs ner för detta är det mest patetiska jag vart med om!
Så skrattretande men får väl ta konsekvenserna av detta!

Piss dag har denna dagen vart förutom att det vart kanon väder och fått spendera tid med världen bästa mamma :) hade det inte vart för mamma och solen hade jag nog inte ens kunnat kolla mig i spegeln idag!

Nu ska jag sova för imorgon blir det jobb och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda ;)
God natt mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0