Blää morgon!

Vaknade med världens huvudvärk i morse så gick upp och tog en värktablett.
Tog även min andra tablett och vänta en halvtimma på att få äta.
När jag hade ätit kände jag mig ännu sämre, kan inte beskriva vilken smärta.
Åt linfrön och la mig och vila en stund så nu är det mycket bättre !

Sitter nu och funderar på vad man ska göra ikväll :P
om man ska vara hemma och ta det lugnt eller om man ska ut och ta någon öl :)

Imorgon blir det iaf stallet och hjälpa underbara syster inför söndagen, hon ska ju tävla sin första tävling med lilla jackpot :) ska bli så kul att se !
Hon är ju så duktig !
Även Johanna och Emelie ska tävla på söndag så ska bli riktigt kul att kolla dom :)
Hejar på er fina tjejer !<3

Emelie tävlar sin egna ponny Yana och även Torina :)
Ebba tävlar Jackpot :)
Och johanna tävlar lilla Candy :)
Lycka till tjejer !<3

Nu ska jag se om jag ska laga någon mat för min mamma va så trött efter jobbet så ska hjälpa henne !

Ha en bra lång fredag alla fina !



Ebba och henner förra foderponny & Emelie och Torina på bilden <3


Johanna och fina Jackpot :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0