Pirrigt!

Hihi imorgon kommer sötnosen :) längtar en massa men är så nervös :P
Kommer nog gå skit bra imorgon men usch att stå där i stan och vänta kommer göra en skakig i knäna :P
Haha så löjlig är jag!

Idag har jag jobbat sen blev det banken för lite ärenden :)
Efter det åkte jag hem och städa och bytte sängkläder så att inte han dör i mitt rum typ haha :P
Nu på kvällen har jag spenderat mycket tid med min älskade lilla syster Ebba, vi spela wii och dampade typ haha råka slå henne ganska hårt när vi spela tennis på wii haha stackare, men är så inne i spelet så hon får skylla sig själv att hon står för nära mohaha elak !

Snart ska jag sova men vill träffa mamma innan så ska prata lite med henne innan jag sover :)
Saknat min mammi en massa när jag vart hos pappi :)

God natt!

Gammal bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0