Fullspäckad veckan!

Har inte hunnit vara inne här eftersom jag jobba alla dagar förra veckan.
Jag jobbade måndag till fredag på ytterbyskolan sen fredag och lördag natt och sen på söndagen så skulle man på hästtävling kl åtta hehe lagom trött va man ju men det va skönt.

På söndag kväll gick jag och Filip och åt kina buffé och hade mysigt, kände att jag behövde det efter en lång vecka :) Sen igår jobbade jag på kode skolan och idag åkte jag till tandläkaren :)
Imorgon blir det jobba 09.30-17.00 :) hoppas jag får jobba hela veckan och kanske på krogen :)

Fick även veta att min pojk fick förlängt vik i kiruna men det goa är att han är ledig var tredje vecka och även ledig på min födelsedag så jag hoppas han kommer tillbringa den med mig för då kan min födelsedag inte bli bättre :)

Jag saknar min pojk mer än allt annat just nu och vill bara träffa han !


Min sötaste pojk :)<3

image description

Finns inga ord för hur mycket jag saknar dig Tim Nilsson !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0