Saknad..


Hur ska man få en människa att förstå hur mycket man saknar den egentligen !<3



Jag har världens bästa pojkvän, han är så underbar och jag känner mig som en prinsessa när jag är med honom. Han är en riktig dröm, men då kom en sak som gör detta mindre bra. Han bor i kiruna, alltså 170 mil från mig. Det är sjukt jobbigt men när man känner som jag vill jag då inte släppa taget om min prins.

Klart saknaden är jobbig men när man sen ses blir allt så perfekt, att sakna är något bra i ett förhållande för saknar man aldrig sin pojk så tröttnar man på den man är tillsammans med eller så glider man bara isär. Ett sånt förhållande vill jag inte ha utan jag vill känna saknad och det är precis vad jag gör nu.

Jag önskar klart att ha han hos mig hela tiden för jag skulle sakna han bara av att han gick till affären eller på toaletten.

Jag saknar min prins så mycket just nu !<3

Jag och min prins <3
Rosen jag fick av min prins !<3

Kommentarer
Postat av: din killvän <3

Du är bäst min älskling :-)<3

2011-11-15 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0