Tandläkaren !

Tandläkaren idag gick kanon :)
Bytte båge på överkäken och även satte in någon gummi sak på fram tänderna så den ska hjälpa till att ta dom sista små luckorna. Nästa gång ska dom börja flytta fram under käken så jag får ett fint bett, eftersom jag har över bett och mitt bett är snett. Hoppas dom snart är klara så jag kan börja med att sätta in titan skruvarna så allt snart är klart, fast detta kommer ta lång tid tror jag.

Idag blir det först skola sen hem till Kjell för vin provning med serveringen :) Vi ska nog även testa dom drinkarna vi ska ha på drinktävlingen :) sen hem för att välkomna hem pappa som kommer hem från Belgien idag :)

Nu blir det plugga :D !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0