Mys dag :)

I fredags va jag ute med Emelie och Filip det va sjukt kul :)
Jag åkte in till stan för att gå till Emelies jobb och ta en öl och vänta tills on sluta :P
sen blev det rätt in till trädgårn och invänta Filip så vi kunde dansa loss :D

I lördags vakna jag vid 10 helt utvilad :)
Följde med syster och mamma till stallet och skulle kolla när Ebba hade hoppträning, det gick
jätte bra hon vägra på ett hinder men tyckte det gick bra annars :)
Ebba har ju blivit lite rädd för att candy ska skena iväg då hon gjort det tidigare så hon va lite ledsen men i slutet
gick det kanon Therese hjälpte henne med henne i slutet :)
Efter träningen tog jag över candy och gick lite i manegen hon ville gärna springa iväg men lugna ner sig efter ett tag
då jag hade gått ett tag med henne :) Candy är riktigt mysig häst, Ebba och Candy passar väldigt bra ihop :)

Igår på kvällen blev det en mys kväll med mamma och Ebba framför massa bra filmer :)

Ebba och Candy är fina ihop :)
























Massa bilder på Ebba och Candy, så söta !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0