Jobb :)

Igår hade jag planerat allt från morgon till kväll men planer kan ju snabbt ändras :)
Skulle ju ha för fest och sen köra all in på krogen och innan detta gå ner och äta mat på krogen krogen när jag kommer ner på krogen så fick jag inte beställa öl utan dom sa cola sen kommer han fram och frågar om jag har lust att jobba från 22-04 så det va ju bara till att tack ja så man får lite extra pengar :)
Jessica blev la inte så glad på mig eftersom jag säger det så sent på kvällen men hon kom på besök hos mig på jobbet och dansa och hade kul medans jag plocka upp allt som dom grisa ner haha :)
Jag har aldrig tänkt på hur folk egentligen beter sig och är respekt lösa på krogen och är grymt jävla jobbiga haha jaja tur att jag inte är sån ^^ Jessica sov även hos mig i natt och vi dela på min jätte stora säng den är hela 90 cm bred hahaha fyfan aldrig mer nästa gång får hon sova på golvet ;P

Idag vakna jag med Jessica vi tog en cigg och bara va allmänt efterblivna.
Efter Jessica hade åkt gick jag och la mig så somna till kl 5 typ då min syster säger att det va mat :)

Nu blir det Big Brother !


Du är bästa babe, älskar dig !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0