Dåligt humör!

Jag brukar aldrig vara på dåligt humör men det är jag nu och vet inte ens varför.
Jag saknar att vara i stallet och bara njuta av omgivningen, jag älskar att bara åka till stallet och bara ta det lugnt inte tänka på något utan alla små söta varelser där :).
Har nog sovit dåligt som senaste dagarna och allt i skolan är stressigt eftersom jag har en massa efter mig,
så ska plugga upp en massa nu. Jag och Emelie har sagt att vi ska ha plugg dag på onsdagar så vi kan jobba ikapp oss :)

Idag i skolan prata vi om bar tävlingen som är den 28 april, vi skulle ta fram en drink vi ska göra då :) Imorgon ska vi ha kvälls öppet på restaurangen och vi ska driva den ensamma, fast Kjell kommer vara i bakrunden men inte hjälpa oss. Kommer nog bli jätte bra.

Idag är det 45 dagar kvar till bar tävlingen och även till kryssningen :D kommer bli sjukt nice, och jag längtar en massa tills dess :D Åker ju med mina party girls, trion och party tjejen Jasmine :) !





Bild från förr kryssningen (KBK). En oförglömlig kryssning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0