Big Brother 2006 :D !

Haha jadu jag har blivit riktig tosk på bb 2006 :P Har sätt 91 avsnitt nu och ska fortsätta :D
Jag har endast 5 avsnitt kvar + finalen sen vet jag inte vad jag ska kolla på haha :P
Får väl kolla 2005 eller nått.

Idag har jag vart i skolan och haft diet sen svenska, det va la rätt okej :)
Imorgon blir det åka till mölndal till tandläkaren sen skolan :)
Dom senaste dagarna känner jag att jag har kommit mer och mer tillbaka till gamla vanliga Emma igen
och det känns otroligt skönt :)

Jag går ju på mina tabletter nu en månad framåt så får vi se vad dom visar för resultat och kanske fortsätter med dom vem vet :) dom gör så att man rensar kroppen och ökar förbränningen så att inte kroppen tar upp allt fett man äter utan bara det behövliga :) Jag har gått på dom i snart en vecka och tycker det går bra man ska äta dom efter varje måltid så man inte använder dom som kost till skott :) Många tänker typ varför jag tar såna men andeldingen till det berättar jag bara till vissa för det är lite pinsamt hehe men dessa tabletter är det bara bra ämnen i tex knöltång, äppelcidervinäger, kromklorid osv. Och jag äter dom inte för att gå ner i vikt utan för att förbättra ämnesomsättningen lite :)


Såhär ser dom ut :)

Kommentarer
Postat av: jossy

hej! råkade av slump hitta din blogg, och jag vill bara säga - ifall det är tabletterna som bilden visar, som du äter just nu så kan jag bara säga att jag har testat dom och dom funkade inte NÅGONTING! tyvärr.



fast jag vet att sådant är väldigt individuellt, så det kanske funkar på dig och det hoppas jag så det inet blir bortkastade pengar som det vart för mig :)

2011-04-07 @ 17:13:09
URL: http://nattstad.se/jossu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0