ARG !!

Tror jag inte vart såhär arg på länge !

Jag tror inte jag vet en ända person som är falskare än du!
Du är falsk, mytoman, äcklig och helt jävla körd i huvudet, JAG HATAR DIG !!!!!

Jag har cp damp på en person som gått mig på nerverna nu i 4 månader, många har varnat mig för denna person och jag har även märkt innan hur denna person vart men tyvärr har jag nog vart för blind för att se detta men nu får det fan räcka, du är patetisk och så jävla körd! Du har inga vänner för du är som du är tyvärr är det så, och när du väl får en vän så beter du dig som du gör och den personen lämnar dig. Du tycker jämnt det är så synd om dig men vafan ser du någon gång om någon annan blir sårad ? nej för du äckliga människa tänker bara på dig själv !!

När jag fått mitt och du ditt så vill jag ALDRIG och jag menar ALDRIG veta av dig igen din äckliga lilla f*tta !!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0