Seeg....

Mamma, Eskil och Ebba åkte till Turkiet idag då :/
Kommer ju sakna dom en massa !
men dom skulle köpa lite saker till mig där nere hihi :)

Haha dessa två veckor som gått har vart helt crazy ;)
v.25 drack jag från tis-lör och allt va bara helt kaos men jag jobba även 2 dagar :)
v. 26 va lite lugnare men jag tog ju ut min p-stav och satte in en ny och det va det värsta jag vart med om, usch det brukar ta en halv minut och ta ut den men min tog 15 min att ta ut för att den satt fel.
men nu sitter den bra och jag hoppas det ska funka bättre denna gången. Jag har haft en underbar vecka men min familj med mest legat vid poolen pch haft det gött :)

V.29 ska jag, Ebba, Eskil och mamma till Karlstad för meeting, tror det kommer bli sjukt nice faktiskt.

Jag letar även en massa jobb just för tillfället för att hoppas på att få ihop pengar till en utomlands resa i slutet av augusti början av september :)

Har vart och gäst bloggat på min lilla syster blogg
http://fantasypony.blogg.se/
Nu ska jag snart sova för ska upp och ta en promenad ut till staller för att sköta om Ebbas foderponny :)



Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0